Contact Info / Websites

All 32 movie Reviews


Zombageddon Zombageddon

Rated 4.5 / 5 stars

First flash?

For a first time ever flash it looks pretty good. Might wanna do a little more work on the artwork and voice acting but still it was pretty good!


prototype359 responds:

Thanks dude, It's my first long flash (over a minute) I know my artwork is a little shabby. And blame my british kiddy accent for the voice :P


Stainville Episode 1 Stainville Episode 1

Rated 5 / 5 stars

lol

i swear this happens at my school like every day!



Osama At Sea Osama At Sea

Rated 5 / 5 stars

LOL

hahaha thats gross, but he totally deserved it!


JunkYardAnimations responds:

weerdddd upppp bra!!!!!!!


Best School Day Ever Best School Day Ever

Rated 5 / 5 stars

KICK ASS

IF THAT REALLY DID HAPPEN EVERY TIME I DRAW, I'D BE DRAWING ALL DAY! AWSOME FLASH!


People find this review helpful!
Impkid responds:

Me too dude, we can only dream about it... or make an animation of it xD, thx for the review!


Shower Products for Men Shower Products for Men

Rated 5 / 5 stars

FINALLY!

finally there is now a shower product sutable for the Marines! :D


People find this review helpful!

Agnry Rant Agnry Rant

Rated 5 / 5 stars

THANK YOU!

You Make a damn good point


People find this review helpful!

In Memory Of Elle In Memory Of Elle

Rated 5 / 5 stars

very touching

Im Very sorry for your loss. I hope she found what she was looking for


People find this review helpful!

Cuntilda Ep. 1 Cuntilda Ep. 1

Rated 5 / 5 stars

LOLOLOLOLOLOLOL!!!!

THIS IS FUNNY AS HELL! but i have a strange feeling this takes place somwhere in north dakota



What The Fuck? What The Fuck?

Rated 5 / 5 stars

WTF?

50 DALLARS? YO MAN WHAT THE FUCK?!?!


People find this review helpful!

A Gamer & Resident Evil 4 A Gamer & Resident Evil 4

Rated 5 / 5 stars

LOL

The crapy art work makes it funny. And lol!!! Dr Salvador Sounds Like Hes A rapist with a chainsaw